Novinky v chudnutí, liečby obezity a v zdravom životnom štýle

Výber správnej hudby pre cvičenie

Počet zobrazení: 65

Výber správnej hudby pre cvičenie Ktokoľvek, kto sa niekedy postavil do boxerskej polohy pred zrkadlom a komu k tomu hrala v pozadí pieseň z filmu Rocky určite rozumie skrytej sile hudby. Piesne môžu byť spúšťače aktivujúce emocionálne, psychologické ale aj fyzické rezervy v nás, ktoré nám pomáhajú pretvárať nás do niečoho, čo je väčšie ako my.

Čítajte viac... Komentáre: 0

Diéta pre diabetikov 2. typu

Počet zobrazení: 44

Diéta pre diabetikov 2. typu Existujú tri typy diabetu: diabetes prvého typu, čo je autoimunitné ochorenie, pri ktorom pankreas produkuje veľmi málo inzulínu alebo dokonca inzulín žiadny. Diabetes druhého typu je do značnej miery spôsobovaný životným štýlom a vyskytuje sa prevažne u dospelých s pribúdajúcim vekom. Tehotenský diabetes sa u žien vyskytuje v období tehotenstva a po pôrode zvyčajne zmizne.

Čítajte viac... Komentáre: 0

Trénovanie na lačno

Počet zobrazení: 84

Trénovanie na lačno Diskusia o tom, či je alebo nie je dobré trénovať na prázdny žalúdok nám poskytuje príležitosť poukázať na rozdiel medzi tým, čo nám veda môže povedať o fitness a zároveň aké staré tradičné múdrosti akceptujeme ako "pravdivé".

Čítajte viac... Komentáre: 0

Povedali o Nás - O 10 rokov mladší

Počet zobrazení: 355

Povedali o Nás - O 10 rokov mladší MUDr. Richard Kozár hosťom relácie "O 10 rokov mladší" na TV Markíza. MUDr. Kozár sa podieľal na redukcii hmotnosti účinkujúcich v tomto programe.

Čítajte viac... Komentáre: 3

Behanie v chladnom počasí

Počet zobrazení: 280

Behanie v chladnom počasí Vo chvíli, keď vonkajšia teplota klesne o niekoľko stupňov pod nulu nám začne náš vnútorný hlas našepkávať, že by sme mali zostať v teple, pohodlí a jednoducho niekde vo vnútri. Dôsledkom je to, že náš tréning sa stáva veľmi rýchlo nepravidelný alebo nekompletný. Pridajte k tomu všetky tie pocity nepohodlia a pretrvávajúci mýtus ktorý hovorí, že tréning v chladnom počasí zvyšuje pravdepodobnosť, že chytíte nádchu a niet divu, že sa potom snažíme dobehnúť náš tréning v okamihu, keď konečne dorazí jar.

Čítajte viac... Komentáre: 0

Ako sa zbaviť brucha - ako schudnúť z brucha

Počet zobrazení: 820

Ako sa zbaviť brucha - ako schudnúť z brucha Dlhé obdobia nečinnosti a strava s vysokým obsahom nasýtených tukov a vysokým obsahom cukru vedie k viscerálnemu ukladaniu tuku, ktorý potom obklopuje naše vnútorné orgány. Nejaký tuk z tukových buniek v tejto oblasti sa môže dostávať do hlavnej žily, ktorá dodáva krv do našej pečene a potom tento tuk skončí aj v našej krvi, pričom následne bohužiaľ zvyšuje hladinu nášho cholesterolu.

Čítajte viac... Komentáre: 0

Termogenéza - výhoda proteínových ketogénnych diét!

Počet zobrazení: 879

Termogenéza - výhoda proteínových ketogénnych diét! Termogenéza - čo to vlastne znamená a prečo je dôležitá pri snahe o zníženie telesnej hmotnosti. Výhody bielkovinových diét v spojení s prirodzenou termogenézou.

Čítajte viac... Komentáre: 0

Výhody vysoko proteínovej diéty!

Počet zobrazení: 557

Výhody vysoko proteínovej diéty! Aké sú parametre dobrej diéty určenej na znižovanie telesnej hmotnosti? Aké je najvhodnejšie zloženie vysokoproteínovej diéty? Prečo potrebujem proteín pri diéte?

Čítajte viac... Komentáre: 0

Ketóza - princíp bielkovinovej ketogénnej diéty m.diet

Počet zobrazení: 1612

Ketóza - princíp bielkovinovej ketogénnej diéty m.diet Ketóza je stav organizmu do ktorého sa dostane keď denný príjem sacharidov (cukrov) klesne pod 50g, alebo denný príjem kalórií je pod odporúčanou hranicou na obdobie 3-7 dní (nap. počas hladovky). Zvyčajný zdroj energie pre bunky ľudského tela sú glukóza a tuk. Telo využíva ako zdroj energie cukry, tuky a bielkoviny a využiť ich môže až po vstrebaní vo forme glukózy, mastných kyselín a aminokyselín.

Čítajte viac... Komentáre: 0

Prečo potrebujem proteín pri diéte - 1. časť

Počet zobrazení: 487

Prečo potrebujem proteín pri diéte - 1. časť Prvým dôvodom prečo je potrebný proteín v diéte je ten, že zabraňuje úbytku dôležitého proteínu vo svaloch a orgánoch, pretože ten už by ste nikdy nemuseli byť schopný nahradiť a mohlo by pri jeho nedostatku dôjsť k trvalému poškodeniu organizmu.

Čítajte viac... Komentáre: 0



Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info