SK EN CZ

  • markiza
  • Bielkovinova dieta mdiet.sk eshop
  • Recepty nachudnutie M.Diet
  • Štvortýždňový balíček M.Diet
  • Previous
  • Ďalší

Šaláty z povolených druhov potravín

Počet zobrazení: 2576

Počas proteínovej diéty je vhodné pravé jedlá najmä mäsité kombinovať so zeleninou (samozrejme iba s povolenými druhmi). Zelenina smieme jesť tak v surovom stave ako aj vo forme šalátov. Na dochutenie môžeme použiť aj 1 lyžica za studena lisovaného oleja, ktorá je zároveň aj maximálnou povolenou dennou dávkou. Do šalátov sa môžu pridať rôzne koreniny, soľ, cesnak, citrónová šťava atď. Konkrétnejšie uvádzame recepty Fazuľkového šalátu, Čakankovo- rukolového, Špargli na polníčkovom šaláte, Čerstvého špenátu s reďkovkou, Jarného šalátu a Grilovanej zeleniny.

Fazuľkový šalát

300 g fazuľkových strukov, 150 g čerstvých húb, 50 g póru, cesnakový prášok, soľ

Čerstvé fazuľkové struky sparíme v horúcej vode, necháme vychladnúť. Na olivovom oleji orestujeme čerstvé huby a na jemno pokrájaný pór. Pridáme fazuľové struky. Dochutíme cesnakovým práškom a osolíme. Môžeme dochutiť pikantnou horčicou.

Čakankovo- rukolový šalát

100 g čakanky, 100 g rukoly, 20 g žeruchy, 50 g reďkoviek, repkový olej, soľ

Čakanku natrháme na menšie kúsky, pridáme rukolu, žeruchu a nakrájané reďkovky. Dochutíme repkovým olejom a soľou.

Špargľa na polníčkovom šaláte

200 g špargle, 300 g polníček, 30 g sójových klíčkov, olivový olej, soľ

Špargľu uvaríme na pare a necháme vychladnúť, nakrájame na menšie kúsky, pridáme polníček a sójové klíčky. Dochutíme olivovým olejom a osolíme.

Čerstvý špenát s reďkovkou

200 g špenátových listov, 100 g reďkovky, 100 g uhorky, pažítka

Špenátové listy s nakrájanou reďkovkou a uhorkou ochutíme citrónovou šťavou, osolíme a pridáme najemno nakrájanú pažítku.

Jarný šalát

100 g ľadového šalátu, 100 g šalátu polníček, 100 g rukoly, 100 g listového šalátu, 50 g sójových klíčkov, 50 g žeruchy

Ľadový šalát natrháme a pridáme polníček, rukolu, žeruchu, sójové klíčky, listový šalát. Dochutíme citrónovou šťavou a soľou.

Grilovaná zelenina

50 g šampióny, 50 g pór, 50 g baklažán, 50 g fazuľky, olivový olej, soľ

Fazuľky, baklažán, pór a šampióny nakrájame a orestujeme na olivovom oleji, dochutíme soľou.

 

 

 

 

Diskusia

(0 komentárov)
Žiadne komentáre


Ponuka produktov 

Infolinka m.diet:

0948 327 585

Lekársky garant: 

MUDr. Richard Kozár, MPH

e-mail: poradna@mdiet.sk

Produktový manažér: 

e-mail: info@mdiet.sk

 

Infolinka eSHOP: 

 0915 450 413

Centrum Banská Bystrica a Bratislava:

0902 374 700

Horná ulica 61/A, Banská Bystrica, 974 01
Hlboká cesta 7, Bratislava, 811 04

facebook gogleplus twiter youtube

mdiet heureka

certifikat

 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info